• دوشنبه

    Sunny

    28° / 15°

  • سه شنبه

    Partly sunny

    28° / 16°

  • چهارشنبه

    Intermittent clouds

    26° / 15°

28° / 14°

: اینجا اکنون

21°C

پیام تبریک مشترک شهردار و رئیس شورا به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

تاریخ : 29 آبان 1402 ساعت : 08:12چاپ

اندیشه متعالی بسیج با نشأت از معارف اسلام، توسط بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و اکنون به عنوان یک فرهنگ پویا و جهان شمول، میان ملت‌های مظلوم برای مبارزه در مقابل استکبار جهانی در اقصی نقاط دنیا شناخته می‌شود و همواره در ادوار مختلف تاریخ انقلاب اسلامی، مایه سربلندی، و اقتدار کشور عزیز ایران بوده است .
 بسیج، یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. بسیج، مدرسه عشق و ایثار و دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که ولایت مداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می‌توان در رهروان این راه الهی ارزشی به وضوح دید.
 امروز بیش از پیش، نیازمند تفکر بسیجی هستیم؛ تفکری که مولد یک فرهنگ غنی است، فرهنگ ایثار و شهادت و ازخود گذشتگی باشد. بسیجیان عزیز با حضور به موقع در صحنه، نقش مهمی در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان و  صیانت از امنیت مردم داشتند و همواره جان خود را به خطر انداختند تا به مردم آسیب نرسد.

اینجانبان به سهم خود فرا رسیدن هفته بسیج را به عموم بسیجیان تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون آنان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت مهدی صاحب الامر(عج) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)از ایزد متعال خواستاریم .

                   رضا نیکویی                                                                        بیژن لطفی 

 شهردار احمدسرگوراب                     رئیس شورای اسلامی شهر 



کلیه حقوق این سایت محفوظ است