• یکشنبه

    Intermittent clouds

    27° / 16°

  • دوشنبه

    Partly sunny w/ showers

    24° / 14°

  • سه شنبه

    Intermittent clouds

    24° / 14°

26° / 15°

: اینجا اکنون

21°C

تکمیل پارک شهر احمدسرگوراب نیاز به اعتبار دارد

تاریخ : 2 شهریور 1393 ساعت : 12:11چاپ

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، رضا نیکویی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهر اظهار کرد: با تلاش شورای اسلامی، شهرداری و پیگیری‌های مسئولان شهرستان مجوز تاسیس جایگاه CNG در این شهر از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گرفته شد.

شهردار احمدسرگوراب شفت با بیان اینکه این پروژه بالغ بر 2 میلیارد تومان اعتبار دارد، گفت: کلنگ تاسیس این پروژه پنجشنبه آینده بر زمین زده می‌شود.

وی از تاخیر چند ساله تکمیل سالن ورزشی شهر احمدسرگوراب ابراز گله کرد و یادآور شد: با وجودی که از سال 86 زمینی به مساحت 2 هزار متر برای تاسیس این سالن اهدا کردیم اما هنوز اماده نشده و این امر موجب ناراحتی‌های بسیاری شده است.

نیکویی از پیشرفت 90 درصدی پارک شهر احمدسرگوراب خبر داد و تصریح کرد: برای پیشرفت این پارک مبلغ 900 میلیون تومان هزینه صرف شده و برای تکمیل کامل آن نیاز به مبلغ 500 میلیون تومان دیگر است.

وی با بیان اینکه شهرداری شهر احمدسرگوراب جدیدالتاسیس است خاطرنشان کرد: درصدد افتتاح این پارک در دهه مبارک فجر هستیم اگر چه بدهکار شویم.

شهردار احمدسرگوراب یادآور شد: استاندار گیلان در سفر خود به شهر احمدسرگوراب با اختصاص 400 میلیون تومان برای تکمیل پارک شهر و سالن ورزشی قول مساعد داده بود اما تاکنون ریالی از این پول به دست ما نرسیده است.

منبع: خبرگزاری فارس

کلیه حقوق این سایت محفوظ است