شهرداری احمدسرگوراب

خبرگزاری فارس:رند پائول: آمریکا باید با ایران و روسیه تعامل داشته باشد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رند پائول» سناتور جمهوری‌خواه و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 در یک مناظره تلویزیونی با دیگر نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا تصریح کرد که اگر بعنوان رئیس‌جمهور آمریکا برگزیده شود، مذاکره با روسیه و ایران را ادامه خواهد داد.

بنا به گزارش پایگاه «اسپوتنیک»، پائول در این مناظره تلویزیونی ضمن تأکید بر لزوم مذاکره با ایران و روسیه گفت: ما باید با روسیه تعامل داشته باشیم. ما باید با آنها مذاکره کنیم. آیا ما باید به مذاکره با ایران ادامه دهیم؟ بلی».

این نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که از مخالفان حمله آمریکا به عراق بود، گفت: «اگر خواستار جنگ با عراق هستید، همیشه یک بوش یا کلینتون وجود دارد».

دومین مناظره تلویزیونی میان نامزدهای حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 بعد از ظهر چهارشنبه به میزبانی شبکه سی ان ان برگزار شد.

شبکه «بی بی سی» گزارش کرد که «دونالد ترامپ» که در نظرسنجی‌ها پیش است در این مناظره که در کتابخانه ریاست‌جمهوری «رونالد ریگان» کالیفرنیا برگزار شد، هدف حملات شدید سایر نامزدها قرار گرفت.

پائول در این مناظره تصریح کرد نیروهایی که برای مخالفت با تکفیری‌های داعش در عراق و سوریه مبارزه می‌کنند، باید از این کشورها خارج شوند و مبارزه به مردم بومی سپرده شود.

سناتور ایالت «کنتاکی» تأکید کرد: «نظامیان باید متشکل از افرادی باشد که در خود این کشورها زندگی می‌کنند».

پائول در خصوص روابط آمریکا با چین گفت که مذاکره با مقامات چینی باید ادامه داشته باشد و آمریکا نباید بی‌مهابا رفتار کند.

به گزارش بی بی سی، رند پائول در این مناظره از «دونالد ترامپ» انتقاد کرد و گفت که اهانت‌های بچگانه وی در واقع ترامپ را به به گزینه‌ای نامناسب برای ریاست‌جمهوری تبدل می کند.

 

منبع : خبرگزاری فارس

Shahrdari Ahmadsargurab , All Rights Reserved