شهرداری احمدسرگوراب

تکمیل پارک شهر احمدسرگوراب نیاز به اعتبار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، رضا نیکویی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهر اظهار کرد: با تلاش شورای اسلامی، شهرداری و پیگیری‌های مسئولان شهرستان مجوز تاسیس جایگاه CNG در این شهر از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گرفته شد.

شهردار احمدسرگوراب شفت با بیان اینکه این پروژه بالغ بر 2 میلیارد تومان اعتبار دارد، گفت: کلنگ تاسیس این پروژه پنجشنبه آینده بر زمین زده می‌شود.

وی از تاخیر چند ساله تکمیل سالن ورزشی شهر احمدسرگوراب ابراز گله کرد و یادآور شد: با وجودی که از سال 86 زمینی به مساحت 2 هزار متر برای تاسیس این سالن اهدا کردیم اما هنوز اماده نشده و این امر موجب ناراحتی‌های بسیاری شده است.

نیکویی از پیشرفت 90 درصدی پارک شهر احمدسرگوراب خبر داد و تصریح کرد: برای پیشرفت این پارک مبلغ 900 میلیون تومان هزینه صرف شده و برای تکمیل کامل آن نیاز به مبلغ 500 میلیون تومان دیگر است.

وی با بیان اینکه شهرداری شهر احمدسرگوراب جدیدالتاسیس است خاطرنشان کرد: درصدد افتتاح این پارک در دهه مبارک فجر هستیم اگر چه بدهکار شویم.

شهردار احمدسرگوراب یادآور شد: استاندار گیلان در سفر خود به شهر احمدسرگوراب با اختصاص 400 میلیون تومان برای تکمیل پارک شهر و سالن ورزشی قول مساعد داده بود اما تاکنون ریالی از این پول به دست ما نرسیده است.

منبع: خبرگزاری فارس

Shahrdari Ahmadsargurab , All Rights Reserved