شهرداری احمدسرگوراب

پیام تبریک سرپرست فرمانداری به مناسبت روز شهرداری ها

سرپرست فرمانداری شفت  با ارسال پیامی روز شهرداری  ها و دهیاری  ها را به شهرداران و دهیاران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان شفت؛ به مناسب ۱۴ تیر ماه روز شهرداری و دهیاری ، مهندس مهدی نقدی طی پیامی فرارسیدن این روز فرخنده را به تمامی دهیاران و شهرداران زیرمجموعه شهرستان شفت تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

                                                                    بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری 14 تیر به عنوان روز "شهرداری و دهیاری"  فرصتی است مغتنم تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهری و روستایی ، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی در جهت ارتقای سطح  کیفی و کمی خدمت رسانی به مردم عزیز، پرداخته شود.

شهرداری ها و دهیاری ها مهمترین نهاد شکل گیری مدیریت شهری و روستایی محسوب می شوند و نقش تاثیرگذاری در رشد و بالندگی و توسعه سکونتگاه های شهری و روستایی دارند.

 بی تردید نامگذاری یک روز در تقویم کشوری بدین نام، نشان دهنده شأن، منزلت و جایگاه ویژه  شهردار و دهیار در حوزه مدیریت  شهری و روستایی، ایجاد محیط امن و توأم با آرامش برای شهروندان به واسطه خدمات مطلوب و بی منت بوده و آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات دهیاری‌ها و شهرداری ها، هم‌افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده بزرگ مدیریت روستایی و شهری را بهمراه خواهد داشت. 

بدینوسیله با تبریک این روز و آرزوی سلامتی خانواده بزرگ شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی شهرستان، ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته، امیدوارم تا این نهادهای برآمده از متن جامعه با تمام توان و دست در دست مردم، در تحقق اهداف رو به جلو و آبادگر خود موفق و سربلند باشند.

مهدی نقدی

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت

 
 
 
 
 
 
 
Shahrdari Ahmadsargurab , All Rights Reserved